Zomerse snack: watermeloenpizza

Communicatiestudent en healthfreak Maruschka Rabel gaat voor ons de komende weken gezonde, lekkere recepten posten die je in een handomdraai kan maken. Naast de recepten op onze site kan je haar volgen via Instagram of de website #fitmetmarus.

Foto Maruschka RabelHi there! Mijn naam is Maruschka Rabel (23) en ik studeer Communicatie hier op Windesheim. Ik houd mij dagelijks bezig met gezonde voeding en fitness en deel dit via mijn Instagramaccount. Ook ben ik bezig met het opstarten van mijn blog #fitmetmarus zodat ik nog meer mensen kan bereiken met mijn boodschap: zorg voor jezelf! Via mijn column deel ik iedere twee weken een lekker, gezond recept die je gemakkelijk zelf kunt maken. Door me te volgen via Instagram krijg je een kijkje in mijn dagelijkse (gezonde) leventje.

De zomer is al weer bijna ten einde. Langzaamaan keert iedereen terug uit exotische vakantieoorden en beseft men dat het bijna tijd is om weer terug te keren naar het dagelijkse leven. Om deze redenen blijf ik deze week nog even in de zomerse sferen hangen door een recept te delen voor een zomerse, gezonde, lekkere snack!

Wat heb je nodig?
– 1 watermeloen (een kleintje is genoeg)
– 2 flinke scheppen magere Franse kwark
– een handje blauwe bessen (ingevroren)