Win’ lanceert nieuwe website

08 september 2016 – Sinds vorige week is hij online: de nieuwe website van hogeschoolkrant win’. Studenten en medewerkers kunnen hier voortaan dagelijks terecht voor een keuze uit het actuele Windesheimnieuws.

Daarnaast staat op www.hogeschoolkrantwin.nl een aantal vaste rubrieken en is er ruimte voor columns, cultuur en opiniebijdragen. De website sluit aan bij de andere digitale activiteiten van win’ op Facebook en Instagram.

Hoofdredacteur Marcel Hulspas is blij met deze stap: “We gaan de website zo interessant en aantrekkelijk mogelijk maken.” Hij hoopt vooral dat de site zal bijdragen aan het kritische debat binnen de hogeschool. “Als redactie hebben we ons tot doel gesteld de Windesheimgemeenschap accuraat en kritisch te informeren over alles wat er speelt en daarbij de discussie over het reilen en zeilen van Windesheim te stimuleren.”