Buitenkant: ‘Ze vragen of ik Ariël ben!’

WIN speurt naar studenten die er opvallend uitzien. Deze week: Melissa van Pijkeren (18), eerstejaars pabo.

Gaaf haar!11-Buitenkant ‘Ze vragen of ik Ariël ben!’-win 14-06 april 2017
“Dank je! Ik wilde het altijd al verven maar ik durfde het niet zelf te doen. Toen vroeg Kinki Kappers me via Instagram of ik voor hen model wilde staan. Dat doe ik nu af en toe. Ik heb geen idee hoe ze me hebben gevonden, maar ik vind het een grote eer dat ik dit kan doen. Kinderen vragen me nu soms of ik Ariël, de Kleine Zeemeermin, ben!”

Hoe lang sta je voor de spiegel?
“Met mijn make-up ben ik ’s ochtends een half uur bezig. Ik zet een muziekje op en word rustig wakker. Zonder dat ritueeltje is mijn dag niet begonnen! Ik doe het puur voor mezelf: ook op een bankhangdag draag ik make-up en mooie kleding. Daarin voel ik me goed. Ik heb niet eens een joggingbroek!”

Wat is jouw stijl?
“Ik heb niet één stijl, maar draag wel altijd rokjes: in een broek voel ik me saai. Ik ben altijd vrolijk en sociaal en zie in alles het positieve. Ik ga graag uit eten, stappen of naar een festival. Onder de mensen voel ik me op mijn best!”

Tekst: Janine Sterenborg
Foto: Jasper van Overbeek