Check en volg de Win’/

De win’ is het onafhankelijke nieuws- en opiniemedium van Windesheim. In onze krant en op onze site vind je al het nieuws over de hogeschool, studeren en het studentenleven, columns en blogs. Volg ons op facebook en instagram!

De papieren krant03-Check en volg de Win(01)-win 19-29 juni 2017
Al vijfentwintig jaar is de hogeschoolkrant overal op de campus te vinden in de mandjes in de kantines en de afdelingsingangen. Elke drie weken komt er een nieuwe papieren krant uit. De krant doorbladeren is een prima manier om bij te houden wat studenten en medewerkers van Windesheim belangrijk vinden.

Win’/: De site03-Check en volg de Win(02)-win 19-29 juni 2017
Alles over Windesheim, de campus, studeren en het studentenleven vind je op de site van de win’: www.hogeschoolkrantwin.nl. Nieuws, columns, opinieverhalen, achtegrondartikelen, waar en wanneer de leukste feestjes zijn… you name it.

Instagram03-Check en volg de Win(04)-win 19-29 juni 2017
Mooie foto’s krijgen extra aandacht via Instagram, op ons account krantwin. Heb je zelf een mooie foto van de campus of het studentenleven gemaakt, tag dan #hogeschoolkrantwin, wij reposten de mooiste foto’s.

03-Check en volg de Win(03)-win 19-29 juni 2017

Leuke en interessante nieuwtjes, mooie achtergrondverhalen, maar ook veel mooie fotoverslagen van events op de campus vind je op de Facebookpagina Hogeschoolkrant win’ – Windesheim. Altijd erg populair: de foto’s van studentenfeesten en verenigingen.

Hogeschoolnetwerk Sharenet03-Check en volg de Win(05)-win 19-29 juni 2017
Alle berichten uit de krant zijn terug te vinden op het hogeschoolnetwerk Sharenet (in de community van win’). Via de tijdlijn attendeert de redactie studenten en medewerkers op interessante opinie- en onderwijsartikelen.

Colofon
win’ is het redactioneel onafhankelijke nieuws- en opinieblad van Windesheim. Het verschijnt tweewekelijks. Redactie-adres: Campus 2-6, Gebouw B, kamer B246, 8017 CA Zwolle, (Postbus 10090, 8000 GB Zwolle), tel. 088-4699603. e-mail: win@windesheim.nl

Redactie:

• Marcel Hulspas (hoofdredacteur), tel. 088 469 7175,
  • Wouter van Emst (redacteur), tel. 088 469 9081,
  • Ernest Mettes (redacteur), tel. 088 469 9901,
  • Sanne Pauwelsen (redacteur), tel. 088 469 8336,
  • Ronza Jabrah (redactie-assistent), tel. 088 469 9603

Aan win’ werken mee:
Silke Polhuijs, Herman Verveld, Paulien van den Burg, Monique Ratheiser, Joppe Varkevisser, Jitse Schipper, Janine Sterenborg, Michelle van der Molen, Daniel Joe Heemskerk, AAaRGh…

Fotografen: Herman Engbers, Jasper van Overbeek, Gerben Rink, Jeroen Schaaphok
Illustraties: Judy Ballast