Dichten over de liefde

Journalistiekstudent Vincent Corjanus brengt binnenkort zijn vijfde dichtbundel uit, getiteld ‘Regenboogbloemen’.

Vincent wil met zijn nieuwe bundel vooral een positief geluid laten horen. Dit keer dus geen zware onderwerpen, maar een hoop liefde. Of zoals de tweedejaars student het zelf op zijn website zegt: “Liefde voor familie, liefde voor vrienden maar bovenal liefde voor het leven.”

“Je kan ieder gedicht als een bloem zien, de gehele bundel een bos Regenboogbloemen. Het zou leuk zijn als de lezer een bloemetje plukt en het geeft aan degene die hij of zij lief heeft. Het klinkt misschien als een hippieverhaal uit de sixties, maar ik denk dat we het nu harder dan ooit nodig hebben. Koester je geliefden!”

‘Regenboogbloemen’ wordt op vrijdag 29 september gepresenteerd in platenzaak Blue Music in Kampen. Wil je meer weten over Vincent? Kijk dan op zijn website www.vincentcorjanus.nl.