Studente Evelien zoekt prins via tv-programma First Dates

Een sprankelende relatie, welke vrijgezel zoekt dat niet? Derdejaars logopediestudente Evelien Kok ging op avontuur in het liefdeslandschap door mee te doen met het televisieprogramma First Dates.

“Het begon als een lachertje. Ik zat een avond gezellig samen met vriendinnen en zij haalden mij eigenlijk over om me aan te melden voor het programma.”

Evelien (20) had niet verwacht dat de redactie van First Dates haar als kandidaat uit het grote aantal deelnemers zou kiezen. “Ik kreeg een telefoontje en ik was stomverbaasd. Natuurlijk was ik heel blij dat ik mee mocht doen: je maakt zoiets maar één keer in je leven mee.”

Zenuwachtige date
De spontane Windesheimstudente uit Coevorden werd gematcht met de blonde sph-student Mark uit Den Bosch. Tijdens de aflevering kon de kijker meegenieten van hun eerste zenuwachtige kennismaking, maar het leek alsof de twee een klik hadden.

Hoe is het contact nu met Mark? “We hadden het heel leuk samen. We appten ook met elkaar en spraken nog een paar keer af.” Daarna gaf Mark aan dat hij niet verder wilde. “Ik vond hem heel leuk en het is jammer dat hij er zomaar een punt achter zette, maar ik ben nu wel weer een ervaring rijker.”

Toch weer vrijgezel
En zouden andere vrijgezelle jongens jou nu mogen benaderen voor een first date? “Oh ja hoor, ik wil best een oproepje doen, haha! Ik sta open om spontane berichtjes te ontvangen van leuke jongens.” (RvA)

Bekijk hier de aflevering van First Dates met Evelien

Er zijn 2 reacties op «Studente Evelien zoekt prins via tv-programma First Dates»