Cvb komt met ‘Onderwijsverhaal’

Het College van bestuur heeft op basis van alle gesprekken van de afgelopen maanden met medewerkers en studenten, en de resultaten van de verkenningstochten, een document opgesteld (‘Ons onderwijsverhaal’)  dat de rode draad moet gaan vormen voor verdere gesprekken binnen de hogeschool.

In het document staan drie pijlers centraal: iedere student is uniek; maatschappelijke vraagstukken zijn leidend; leren doen we samen. Het document is op 29 maart voorgelegd aan de CMR. Binnenkort volgt een proefronde met een beperkt aantal deelnemers, gevolgd door een brede dialoog met alle medewerkers, bedoeld om te formuleren wat onze ambitie inhoudt, welke keuzes we maken en welke vraagstukken zich hierbij aftekenen. (MH)