Nieuwe gezichten voor medezeggenschap

De voorlopige uitslag van de verkiezingen voor de centrale medezeggenschapsraad is bekend. Bij de verkiezingen, die de afgelopen weken werden gehouden, zijn bijna 2800 stemmen uitgebracht.

1200 medewerkers en 1600 studenten deden mee met de verkiezingen. Dat laat de verkiezingscommissie weten.

Bij de medewerkers waren 5 vacatures en 16 kandidaten.
Nieuw in de centrale medezeggenschapsraad (cmr) zijn: Jokelyne Gerritsen, Tommy Visscher en Bas Baremans.
Janet Brijder en Sjoerd de Man zijn herkozen. De raad neemt afscheid van: Ellen Keates, Roger Linger en Valerie Reiter.
De personeelsgeleding van de cmr bestaat m.i.v. het nieuwe studiejaar uit: Midya Mulah Khalil, Janet Brijder, Cor Niks, Vincent Radewalt, Martijn Sikkens, Bas den Herder, Jokelyne Gerritsen, Tommy Visscher, Bas Baremans en Sjoerd de Man.

Bij de studentgeleding waren 6 vacatures en 34 kandidaten.
Voorzitter van de studentgeleding Boy Rolloos heeft zich terug getrokken en maakt volgend jaar geen deel meer uit van de raad. De raad neemt ook afscheid van: Evert-Jan van der Sluijs, Anja Schuurman, Joes Lanters en Rafaello Beentjes.
Daniel van Rijn is herkozen. Nieuw in de raad zijn: Valerie Brok (student van opleidingsdomein Techniek), Miranda Dinnissen, Mike Vliek en Melanie Kiers (studenten van domein Business Media en Recht) en Annelies Runia (van Bewegen en Educatie),.
De studentgeleding van de cmr zal komend jaar bestaan uit: Vera Mulder, Daniel van Rijn, Joshua Matthews, Myriam Hop, Manon Wolbers, Valerie Brok, Miranda Dinnissen, Annelies Runia, Mike Vliek en Melanie Kiers.

Tot en met 1 juni is het mogelijk om bezwaar te maken tegen de uitslag van de verkiezingen. De nieuwe raad gaat in september van start.