Windesheim zet ‘Blockchain’ op de kaart

Een nieuw, gedistribueerd boekhoudingssysteem dat kan helpen bij transacties, medische dossiers en logistiek, dat is de Blockchain technology. Samen met de TU Delft en de Hogeschool van Rotterdam biedt Windesheim een podium voor deze technologie.

Steeds meer bedrijven krijgen interesse in dit relatief nieuwe fenomeen. Daarom houdt Windesheim vanmiddag een masterclass om deze bedrijven nog enthousiaster te maken voor het werken met Blockchain.

Ruud Wijlhuizen (midden op de foto) is binnen Windesheim dé man op het gebied van Blockchain. “Er gaan gegarandeerd bedrijven zijn die na vandaag gebruik gaan maken van Blockchain. Onze studenten zouden daar later ook terecht kunnen. Voor de studenten is de uitkomst van vandaag dus heel interessant.” (WL)