Bekwaamste docenten bij Elektrotechniek

Bij Windesheims opleiding Elektrotechniek zijn de studenten supertevreden over hun docenten, volgens weekblad Elsevier scoort deze opleiding qua docenten als een van de allerbeste hbo-studies.

Windesheims Elektrotechniek staat in de categorie middelgrote hbo-bacheloropleidingen op de eerste plaats wat betreft de tevredenheid van de studenten over hun docenten. Het meest tevreden zijn de Zwolse studenten over de bekwaamheid en inzet van hun docenten.
Het themanummer ‘Beste studies 2018’ van Elsevier werd gisteren bekendgemaakt. Windesheim als geheel wordt daarin uitgeroepen tot de tweede beste onder de brede hogescholen. Naast de opleidingsranglijsten presenteerde Elsevier dit jaar de docentenranglijst. Elsevier maakt daarbij gebruik van de tevredenheidscijfers uit de Nationale Studenten Enquête.