In Memoriam Ömer Dogan

Op 22 april is overleden onze student Ömer Dogan. Hij is maar 22 jaar oud geworden. Ömer kwam om door een eenzijdig auto-ongeluk, samen met drie vrienden.

Ömer was tweedejaarsstudent bedrijfskunde. Hij stond bij studenten en docenten bekend om zijn sportiviteit, zijn opgeruimde karakter en zijn vrolijk-kritische vragen en opmerkingen tijdens studiebijeenkomsten. Zo was Ömer een gangmaker in de groep die daarnaast discussies over het vak én de ‘zaken van het leven’ niet uit de weg ging. Daarnaast was hij een talentvolle voetballer en genoot hij graag van het leven door feesten te vieren, uit te gaan en op allerlei andere manieren plezier te maken. We gaan hem pijnlijk missen.

Tijdens de bijeenkomst van gebed op 24 april kon afscheid genomen worden. We hoorden dat het goed is voor zijn zielenheil als er veel mensen tijdens zo’n bijeenkomst aanwezig zijn om te bidden. Dat was zeker het geval. Familie, vrienden, voetbalvrienden, buurtbewoners en een ook een grote groep studenten waren aanwezig. We wensen Ömer rust en vrede. Onze gedachten gaan uit naar zijn ouders en zus, familie en vrienden die nu verder moeten met dit ongelofelijke verlies.

Namens studenten, docenten en directie van de opleiding Bedrijfskunde, Aagje Voordouw, SB-er.

Er is 1 reactie op “In Memoriam Ömer Dogan