Henk Hagoort opent Bruisweek

Gisteravond werd de Bruisweek spectaculair geopend in het PEC Zwolle stadion. Windesheimbestuurder Henk Hagoort gaf de aftrap.

Hagoort en de Zwolse Wethouder Jan Brink wensten in een toespraak alle eerstejaars een onvergetelijke studententijd toe. Daarna lieten zij, samen met PEC- speler Kingsley Ehizibue (een oud-Windesheimstudent), hun voetbaltalenten zien aan de drieduizend uitzinnige Bruisweekdeelnemers op de tribune. Het publiek werd ook verrast met een bijzondere voetbalwedstrijd waarbij de spelers in grote opblaasballen over het veld stuiterden.

De Windesheimstudenten kwamen in het stadion samen met studenten van andere Zwolse Hbo- opleidingen, waar ze een warme maaltijd kregen. Na het diner konden de eerstejaars uitbuiken op de tribunes, terwijl Hagoort en Brink begonnen met een potje penalty schieten.

Bekijk de foto’s op onze Facebookpagina