Infostands over Europese verkiezingen

Een groep studenten van het Windesheim honours college staat vanmiddag met infostands bij de hoofdingangen van X en C. Zij vertellen je waarom het belangrijk is om op 23 mei je stem uit te brengen voor de Europese verkiezingen.

De groep, onder leiding van tweedejaarsstudent Marie Endebrock, organiseert in de aanloop naar de verkiezingen allerlei evenementen op en rond de campus. Onderdeel daarvan zijn deze expositiehekken (zie foto) die ze sinds vandaag gebruiken voor hun infostands. Op de hekwerken staan posters van vijftien studenten en medewerkers die zich uitspreken over Europa.

Wie vragen heeft over Europa kan vandaag en de komende dinsdagen en donderdagen terecht bij de infostands, tussen 12.30 en 14.00 uur. (EM)

Meer lezen over de activiteiten van deze groep whc-studenten? Lees het interview met Marie hier